Kontakt os
Support (Hovednummer)
+45 88 83 33 88
Åbningstider
Mandag - torsdag: 06:00 - 21:00
Fredag: 06:00 - 20:30
Med tålmodighed, flid og dedikation hjælper vi, når du har brug for det, så du kan få enkel og effektiv it-support i en fart. Vi lader dig aldrig i stikken.
Start fjernsupport
Mandag - torsdag: 06:00 - 21:00
Fredag: 06:00 - 20:30
Vores fjernsupport foregår igennem Teamviewer, hvor vores medarbejdere kan opnå adgang til din PC eller Mac. Husk at kontakte vores support inden brug af fjernsupport.
Ring på telefon +45 88 83 33 88
Du kan selvfølgelig trække på os uanset dit problems omfang og karakter. Har du glemt dit password? Eller er din virksomheds it truet af et kritisk nedbrud? Når du ringer til Unit IT, får du hurtig og kompetent support. Alle vores medarbejdere taler dansk og engelsk.
Har du en hosted løsning hos Unit IT, kan du tilkøbe en supportaftale, der bl.a. dækker brugeroprettelse og brugerændringer. Hvis du ønsker det, kan du også få en brugersupportaftale*.
Support er SPOC (Single point of contact) på alle henvendelser fra de kunder, der har tilkøbt en brugersupport aftale.
Bemærk: E-mails, der sendes uden for vores åbningstid, vil blive besvaret den først kommende hverdag. Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.
*Brugersupportaftalen gælder kun inden for almindelig åbningstid. Uden for almindelig åbningstid henviser vi til vores vagtordning. Her vil henvendelser vedr. brugersupport ikke være dækket og afregnes til dobbelt timetakst.
Har du købt brugersupport og får behov for hjælp, kan du kontakte os alle hverdage mellem kl 06:00 og 21:00, fredage til kl 20:30. Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.
E-mails, der sendes uden for vores åbningstid, vil blive besvaret den først kommende hverdag.
Ringer du mellem kl 17:00 og 21:00 på hverdage vil du kunne opleve længere svartider på telefonen og skulle du opleve telefonen er optaget, kan du lægge en besked, så ringer vi retur, så snart vi er ledige.
Hvis du indtaler en besked oprettes den automatisk i vores ticketsystem.
Dine forretningsmål sætter retningen. Også når det handler om valg af cloudhosting. Fortæl os, hvor du vil hen, så finder vi den løsning, der passer til dig og dit behov.
Dataplatformen er hjertet i de fleste applikationer. Og som nogle af landets førende inden for feltet har vores specialister udelukkende fokus på dine databaser.
Tag kontrol over dine data – og træf hurtigere, mere velfunderede beslutninger. Vores BI-eksperter hjælper dig med at skabe indsigt og værdi.
Vi holder øje med din sikkerhed. Vores omfattende og specialiserede overvågning sikrer din virksomhed mod malware og lækager.
Vi er lige i nærheden – døgnet rundt. Vores stærke support-team sidder klar til at hjælpe dig. Nonstop. 365 dage om året.
Dine it-investeringer skal understøtte dine forretningsmål. Det sikrer vi, når vi skaber strukturen med afsæt i vores ekspertise, nærvær og forretningsforståelse.
”Vi har fået gennemsigtighed i forhold til, hvad det koster at have en bruger. Vi ved, hvad det koster at få et program i kiosken, og vi ved, hvad en Microsoft-licens til brugeren koster. Vi kan optimere på vores omkostninger, fordi det er gennemsigtigt. Og vi kan skrue op og ned for aftalen. Hele 365-pakken, Windows, klienter og printere, – er samlet i en supportaftale ”